22 Haziran 2013 Cumartesi

Ev yapımı Meyveli Yoğurt

Pratik yemek tarifleri vermişim vermesine ama tatlı tarifi hiç yok. O halde hemen ailecek bayıldığımız bir tatlı tarifi vereyim. Bu tarif için,

1. Ev yapımı yoğurt(yoksa el mecbur market yoğurdu)
2. Ev yapımı marmelat(ben iki kilo çilekten yapmıştım, hazır olanlarla da güzel oluyor ama tercihim kendi yaptığım)
3. Mısır gevreği türü çıtırdak bir şeyler, gerekiyor.

Yapılışı: Bir kase yoğurt için bir tepeleme çorba kaşığı marmelat gelecek şekilde dilediğimiz kadar hazırlayabiliriz. Üzerine ben şu diyet olan mısır gevreklerinden ekledim ve voilà:



Sanırım bundan daha az kalorili bir tatlı olmaz. Üstelik mide dostu. Bir de gece on civarı yediğim yoğurt uykuya dalma sorunumu bayağı azaltıyormuş. Bunu yakınlarda fark ettim. Biliyorum biraz geç oldu ama size hemen söylüyorum bakın. Belki size de iyi gelir.

1 kase yoğurt= yağlı 168, yarım yağlı 114 Kalori
20 gram marmelat= 60 kalori
mısır gevreği çok az ve diyet olduğundan tahminim 50 Kalori bile değildir.

Afiyet olsun, çocuklar hatta bebekler bile tüketebilir.

Bambolika in the Kitchen
22.06.2013







Hiç yorum yok:

Yorum Gönder